Доставка и плащане
1. Кой и как ще извърши доставката?
Доставката на продуктите от сайта се извършва чрез фирма СПИДИ или с наша фирмена доставка - до Ваш адрес или до офис на Спиди и важи само за територията на Р България. Доставки до офис на други куриерски фирми не се извършва.
2. Кой плаща цената на доставката? И колко струва тя?
Ако се възползвате от опцията „Вземи на място“ то доставката е безплатна за Вас. (Тази опция е без преглед и тест. Адреса е само за получаване на поръчки.) Работно време от понед до петък от 9.00-18.00ч (Обедна почивка от 12 до 13ч) на адрес София, жк. Младост 4, бл.426А, маг 2 (до супермаркет КАМ), тел: 0887964603 и това се счита за най евтин начин за доставка в сайта.
https://www.google.com/maps/dir//42.63339486563582,23.37559886950822
Доставката е фиксирана за почти всички стоки на 5.80 лв.
Изключение правят някой едрогабаритни и специфични стоки с различни и фиксирани цени.
Прилагаме ориентировъчен и непълен списък -
Печки, Куфари, Барбекюта – 9.98
Бебешки легла, кошари, колички – 14.98
Матраци, Топ матраци – 14.98
Мебели за Дом и Градина – 19.98
Велосипеди – от 9.98 до 19.98
Офис столове – 19.98
Дивани – 29.98
За точната сума на доставка ще бъдете информирани преди финализирате на поръчката. При наличие на 2 или повече продукта с различни цени за доставка, които ще се експедират заедно, сумите за доставка не се натрупват, а се прилага само най високата ставка.
3. Кога ще дойдат нещата, които поръчах?
Общият срок за изчакване на доставката на Продукта от Клиента (срок за доставка) се състои от времето за подготовка и обработка на Поръчката от Продавача и от времето за доставка на куриера.
Стараем този срок да бъде най-кратък. Затова се опитваме да доставяме в рамките на 2 до 5 работни дни от поръчката. Разбира се винаги има и изключения, породени от логистични проблеми с наши доставчици, разминавания на количества в склада, разминаване на размери, цветове и характеристики на продукта и други, за което ще бъдете уведомени своевременно.
4. Как да съм сигурен, че ще получа това което е на снимките?
За да сте сигурни, че купувате това, което искате, ние предоставяме възможност за Преглед и Тест на всяка наша пратка. Това означава, че може да разгледате продукта първо, и чак след това да решите дали искате да го купите или не. Ако сте решили, че нещо не Ви харесва, не Ви допада дизайна, размера или друго, то Вие просто може да откажете пратката след преглед. За ваша сметка обаче ще бъде сумата по връщането.
5. Как ще разбера, че пратката ще ми бъде доставена?
Ще получите СМС от куриерската фирма, в който ще се съдържа необходимата Ви информация и тел за връзка или при доставка – Директ – ще получите обаждане за да уточните време и място за доставка.
6. Възможно ли е друг да вземе моята пратка?
Да, това не е проблем. Може друг близък до Вас човек да вземе вашата пратка, но за тази цел той трябва да знае вашите имена и че Вие очаквате пратка. Също така, за да вземе пратка той трябва и да плати дължимата сума и цената на доставката, ако има такава. Този друг човек може да вземе ваша пратка, както от офис на Спиди, така и при доставка на адрес.
7. Кога и как става плащането?
В момента когато получите пратката. След като сте я огледали и одобрили, знаете че това е което сте поръчали. Което означава, че давате парите на куриерът, който Ви предоставя пратката. Този вид плащане се нарича наложен платеж, а при нас парите достигат чрез пощенски паричен превод.
Предварително с Дебитна или Кредитна карта чрез платформата на Epay
Чрез банков превод. По този начин директно нареждате сумата за плащане (стойността на продукта + доставка) към нашата фирмена банкова сметка, а пратката се доставя без наложен платеж. Това е удобен вариант за разплащане в случай, че не обичате да носите пари в брой или пък желаете да направите приятна изненада на ваш любим човек, който да получи пратката директно като подарък, без да се налага да заплаща нищо!